_ انگشتانم برای نوشتن از آنجایی عقیم شدند که واسطه ای پیدا شد برای نوشتن . راستش نوشتن دلال نمیخواهد یک دل برای گفتن میخواهد و خریدارش که خودش پیدایش میشود . با واسطه میشود اینکه که بعد از سالها باید زور بزنی و متنفر شوی, تقلا کنی و عذاب بکشی و حتی برای یک جمله, یک کلمه نوشتن, دستت نرود که نرود ..چند سال طول کشید ؟ ولی اینبار دلم کشید آمدم اینجا را, دقیقا همینجا را باز کردم شروع کردم به نوشتن. اینبار بی واسطه
+ نوشته شده در شنبه بیست و سوم مرداد ۱۳۹۵ساعت 2:49 توسط ca |
تمامآ تو !...
ما را در سایت تمامآ تو ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: يکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 9:26