تمامآ تو !

خرید بک لینک
به روزهای اوج خودم برگشته ام.  همان روزها که وقتی چشمانم را روی هم میگذارم آرزوی نیست شدن میکنم. دوباره هر روز درونم غوغاست در سرم هزاران جمله و داد و فریاد به پا میشود ولی دهانم به حرف باز نمیشود.باید به وقتش واو به واو حال این روزها را بنویسم اسمش را هم بگذارم بازگشت خاکستری! فعلا گیج و پراکنده ام.  + نوشته شده در شنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۰ ساعت 10:3 توسط ca  |  تمامآ تو !...ادامه مطلب

ما را در سایت تمامآ تو ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 8:35

_ در خاکستری ترین دوران زندگیم به سر میبرم هرچند که تصور میکردم قرار است بهترین دوران باشد! حالا که این جملات را کنار هم میچینم بی میلی زیادی را در وجودم حس میکنم که همیشه بعد از یک تحول درونی برایم اتفاق می افتد. این روزها بیشتر از هر زمان دیگر به کشف خودم مشغولم و گاهی هم شگفت زده میشوم. گاهی فکر کردن به مسیری که در آن قدم گذاشتم بیش از هر چیز دیگر مرا از خود و تصمیماتم ناامید میکند. هرچند دیگر غیر از خودم، هیچ چیز برایم اهمیتی ندارد یا شایدم این چنین تصور میکنم. خودم! مگر چه مانده از خودم غیر از یک جسم متظاهر؟!..از این دلمردگیم، از این بی میلی و رغبت میترسم. + نوشته شده در پنجشنبه چهارم شهریور ۱۴۰۰ ساعت 5:36 توسط ca  |  تمامآ تو !...ادامه مطلب

ما را در سایت تمامآ تو ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 8:35

_ فصل قشنگ و مورد علاقه ام، زمانی آمدی که هیچ چیز خوبی نیست.  زمانی آمدی که فهمیدم بعضی چیزها فقط از دور زیبا هستند و جایشان هم همان دور است.  

پاییز زرد و نارنجی، دیگر هیچ چیز در نظرم زیبا نیست حتی تو. 

 پاییز، دیگر عشقی نیست. 

+ نوشته شده در جمعه دوم مهر ۱۴۰۰ ساعت 19:6 توسط ca  | 

تمامآ تو !...

ما را در سایت تمامآ تو ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 8:35

_ وقتی که برای آخرین بار جسمت در کمترین فاصله از من حضور داشت و در همان لحظه روحم از تو دورتر و دورتر میشد، میدانستم که دیگر ادامه ی این راه با تو برایم ممکن نیست. میدانستم که دیگر هیچ چیز شبیه تمامآ تو !...ادامه مطلب

ما را در سایت تمامآ تو ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: سه شنبه 22 بهمن 1398 ساعت: 0:06

_ تا جاییکه میدانم همه عاقبت به خیر شده اند. چه آنها که دوستشان داشتم و دوستم نداشتند، چه آنها که دوستم داشتند و دوستشان نداشتم.اینگونه بنظر میرسد که تمام آدمهایی که میشناختم عشق را تجربه کرده و در تمامآ تو !...ادامه مطلب

ما را در سایت تمامآ تو ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: سه شنبه 22 بهمن 1398 ساعت: 0:06

صفحه بندی